Cum abordezi competiția?

Am nevoie de ajutorul vostru aici pentru că nu am mai făcut treaba asta niciodată până acum. Cum abordezi frate competiția în încercarea de a atrage o parte din clientela sa?

Să zicem că A vinde mere. O face de ceva timp și sunt ceva oameni care cumpără doar de la A. La un moment dat apare și B care vinde mere frumoase într-o gamă de 3 sortimente. Evident, B e nou pe piață și nu e cunoscut deci nu se bucură de ditamai clientela.

Ce ar trebui B să facă
? Să aștepte și să își vadă de treabă în speranța că oamenii vor auzi de el și vor veni la un moment dat să cumpere merele ce le comercializează? Sau ar trebui să găsească o modalitate inedită prin care să se facă văzut și în rândul clientelei de care se bucură A?

Acum revenind la ceea ce mă roade pe mine cu adevărat: blogging. În materie de blogging, dacă B își propune să facă ceva asemănător cu A dar vrea să ducă toată treaba cu un nivel mai sus(Level up!), ar avea dreptul să se bage pur și simplu peste A și să se facă cunoscut? Sau e urât și lipsit de etică?

Rezumând, cum abordez frate „competiția” ca să pot accesa și clientela sa?

3 thoughts on “Cum abordezi competiția?

  1. Diana says:

    Daca B are marfa de mai buna calitate sigur o va vinde repede. Se afla repede in targ.
    Desigur o poate ambala mai frumos la inceput, o poate da mai ieftin, Isi poate face reclama, si o va vinde, insa in timp clientul va alege calitatea. Se va intoarce la A daca produsul lui e mai bun.
    Si acum revenind la problema bloggingului , cea care arde acum, eu zic ca B trebuie sa isi urmareasca tinta. Si daca va veni cu continut adecvat, cititorul il va alege in defavoarea lui A. Asta daca A sta acolo sus cocotat pe firmament si nu vede ca trebuie sa schimbe ceva ca sa nu isi piarda clientela. Si uite asa competitia corecta conduce la inovatie. In favoarea clientului, desigur.

    Răspunde
  2. Adi says:

    Vlad, ai dreptate. Totuși, am o întrebare pentru tine: cum crezi că va reacționa A dacă B îi fură clientela?

    Răspunde
  3. Vlad says:

    Viata e plina de competitii si competitori noi. Daca A vinde de atata vreme nu a ajuns sa aiba 3 sortimente in gama nu mi se pare ca vrea cu adevarat sa ramana in frunte. Ideea e ca intotdeauna sa evoluezi pentru ca doar asa poti fi sigur ca altcineva nu are sansa (sau cel putin ii e foarte greu) de a-ti ocupa calea. “Ocupa” si nu “fura” pentru ca daca el reuseste sa vina inaintea ta chiar daca tu esti de mult timp primul…e clar ca merita toate laudele !

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.