Relevanta social media

By | februarie 21, 2012

image

Ma tot chinui de ceva timp sa scriu randurile astea dar parca nu eram convins.

Ei bine, saptamana trecuta m-am convins. Intamplarea cu pricina s-a petrecut in drum spre o partida de biliard in regie. Asa cum mergeam inghetati spunand ‘nei!’ din 2 in 2 minute, zaresc pe partea cealalta a Dambovitei un ditamai panoul Vodafone. Ceea ce m-a uimit a fost faptul ca LIKE era scris mai mare decat logo-ul sau numele brandului.

Ma mai uit si pe la televizor din cand in cand si am observat ca fiecare televiziune isi promoveaza paginile de Facebook si isi invita audienta sa participe acolo la discutii.

De ce? Pai numarul de smartphone-uri a crescut si tot creste ceea ce duce la un timp mai mare petrecut pe retelele sociale zi de zi. Motivul pentru care ai prefera sa evidentiezi intr-un banner logo-ul Facebook si nu al tau, inca mi-e strain.

Voi pe unde ati mai vazut mediile sociale in offline?
Powered by Moto

Follow me

Adi

Galatean de 28 de ani, mutat in Cluj din 2016. Imi plac PPC-urile, filmele, jocurile video si bunul simt.
Follow me

Abonează-te la adibot.ro prin email

Dacă îţi plac articolele de pe acest blog, adaugă-ţi adresa de email mai jos. Scriu maxim două articole pe zi, deci nu te spamez :)

Alătură-te celor 37 de abonați

3 thoughts on “Relevanta social media

  1. Gabriel

    Păi avem perspective diferite, eu văd partea strategică, tu te-ai legat de partea tactică în acest articol.

    Facebook e peste tot, cel puţin în Braşov, dacă te duci pe Republicii, majoritatea au sticker cu „link” către pagina de Facebook :).

    Problema e că o duc prost cu serviciile în magazine :).

    Reply
  2. Gabriel

    Nu se pupă titlul cu conţinutul.

    Nu e neapărat o problemă de relevanţă, ci de acces sau de putere pe care o au medii sociale precum Facebook în display-ul în public.

    Cunosc branduri care sunt pe Facebook, dar nu e relevant să fie acolo neapărat:
    – nu furnizează valoare de business
    – nu provoacă vânzări
    – nu interacţionează cu consumatori noi

    Branduri care pur şi simplu sunt pe Facebook, că e uşor să fii pe facebook and all the cool kids are already doing it :).

    Şi nu doar Facebook reprezintă social media în România… ai fi surprins câţi o ard încă pe forumuri şi cât de influenţate sunt deciziile de cumpărare de către postările de acolo.

    Încearcă şi tu să vezi dincolo de rahaturile care sunt scrise pe blogurile româneşti despre Social Media, care este un mediu virgin la noi încă :).

    Când o să avem 2 reţele sociale de masă, care îşi fură reciproc audienţă, da atunci putem vorbi de Social Media în România cu adevărat, pentru că există competiţie, iar dacă există competiţie înseamnă că există social currency care trebuie „cumpărată”.

    Reply
    1. Adi

      Titlul nu se pupa cu continutul din punctul tau de vedere, pentru ca tu faci alte asocieri. Eu vorbesc despre relevanta pentru ca e un teritoriu nou. De exemplu, in Galati, nu vezi mai deloc pe bannere/postere si mediile sociale unde gasesti si brandul cu pricina.

      Oricum, nu ma recomanda nimic sa abordez subiectul asta si de aia nici nu vreau sa intru in detalii. De altfel, eu vorbeam acolo de relevanta in offline…

      Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *