UPDATE/ Nu mai cumpăr niciodată de la Domo

By | octombrie 28, 2014
experienta client domo online

Nu e tocmai un rage post în care să vă spun că vai, cât de stricat a fost produsul livrat sau cum preţul nu a fost corect, sau cum am comandat ceva la un preţ foarte mic şi ei mi-au spus că a fost o greşeală.

Pur şi simplu sunt nemulţumit de felul în care am fost tratat. Scurt update.

Update, 28 octombrie. Luni seară am reuşit să mă lămuresc. După ce am aşteptat 30 de minute să fiu preluat de un operator de la call center, am aflat în cel hal am fost aburit toată săptămâna precedentă. Ceva s-a întâmplat cu comanda, căci sistemul lor spunea că produsul ar trebui să fie în magazin de pe data de 21 octombrie (după care trebuia să ajungă la mine în maxim 48 de ore). Eh, pe 27 octombrie am aflat că produsul încă nu ajunsese în magazinul cu pricina. Exasperat, am zis să fac o reclamaţie către conducere în care să detaliez experienţa mea. Nu ştiu în ce măsură a contat sau nu, dar am primit mail că produsul îmi va fi livrat pe 29 octombrie, alături de scuze şi-alte chestii protocolare. Sper să vină, sper să meargă şi sper să nu fiu nevoit să-l returnez. Un lucru e clar: nu mai cumpăr niciodată de la Domo.

Se face că dau comandă pe 17 octombrie la un mini PC cu Android de la Domo online. Preţ bunicel, 300 de lei. Pac-pac, totul bun, platesc online cu cardul, plata este confirmată instantaneu.

După două zile fără nicio veste din partea lor, primesc mail că suma a fost încasată şi comanda va fi procesată în cel mai scurt timp. Şi gata.

Fără vreun telefon, fără un sms, fără vreun mail în care să-mi spună produsul tău, boule, va fi livrat în 2134234 – 34762348723687 de zile. Nimic.

Sun la relaţii cu clienţii. Aştept o oră, nu-mi răspunde nici pulea. Intru pe Facebook-ul Domo România şi le las un mesaj pe pagină. Mi se răspunde şi „voi da mesaul mai departe către colegii mei”. Nimic, mai trece o zi.

Sun la relatii cu clienţii iar. După altă oră îmi răspunde un operator Domo. „Veţi fi informat când produsul va fi livrat”. Yay, m-a lămurit până peste cap.

Ziua următoare, joi, las încă un mesaj cu numărul comenzii pe Facebook. Mi se cere numărul de telefon, ca să fiu sunat „urgent” de cei care se ocupă cu comenzile. Nu sunt sunat, dar primesc un „comanda a fost procesată şi mâine va ajunge la client”, tot pe Facebook.

Vineri, pula mail, pula sms, pula telefon. Sun iarăşi la relaţii cu clienţii. Aştept mai puţin de data asta. „Produsul ar trebui să fie în magazin, dar nu e încă… Hmmm… Dacă nu vine mâine (sâmbătă), cu siguranţă îl veţi primi luni”.

Ce plm să mai spui?

Poate o fi şi vina mea, dar PcGarage, eMag, Altex, până şi un căcăcat de magazin fantomă de la care am comandat o husă şi o folie m-au tratat super-fain. Telefoane, sms-uri de confirmare, termen de livrare a comenzii – chiar dacă au fost de genul „2-4 zile”. Bă, aşa ar trebui să fie tratat un client, pentru că dacă nu faci asta, nu numai că el nu va reveni, ci le va spune despre experienţă şi altora.

Sper să-mi vină produsul în cele din urmă, încă nu am primit niciun mail/sms/telefon de la Domo… Şi-apoi gata, nu voi mai cumpăra niciodată de la Domo.

Un GEGE SMM-ului de la Domo Online care fu ok.

Follow me

Adi

Galatean de 28 de ani, mutat in Cluj din 2016. Imi plac PPC-urile, filmele, jocurile video si bunul simt.
Follow me

Abonează-te la adibot.ro prin email

Dacă îţi plac articolele de pe acest blog, adaugă-ţi adresa de email mai jos. Scriu maxim două articole pe zi, deci nu te spamez :)

Alătură-te celor 703 abonați

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *