Internet de la RCS-RDS şi idioţii robotizaţi – UPDATE

By | septembrie 22, 2014
rcs

UPDATE/ După treaba de ieri seară, marţi, lucrurile s-au rezolvat surprinzător.

Până la jumătatea lui septembrie, trebuie să mărturisesc faptul că eram un client destul de mulţumit de serviciile oferite de cei de la RCS-RDS. Oricine poate da cu bâta în baltă, dar sunt puţini cei care se şi mândresc cu asta.

M-am mutat. Fireşte că am nevoie şi aici de internet, având în vedere că fără el viaţa e pustiu şi nu-mi pot îndeplini o parte dintre responsabilităţile de la job.

Mă duc la sediul RCS-RDS (prin telefon nu merge, pentru că statul la coadă e imprimat în ADN-ul românilor). Evident, stau la coadă şi observ cu stupoare cum tănticile trecute de 50 de ani au un tupeu fenomenal. Te întreabă dacă aici e rândul, după care fac ele tot posibilul să intre în faţa tuturor. Am înjurat-o aprig în mintea mea, dar nu am vrut să stârnesc un shitstorm.

Fac un contract adiţional cu RCS-RDS, povestesc toată situaţia. E în regulă, voi fi rezolvat. Spun că am nevoie de internet… repede, gen. Da, sunt programat de către sistem peste o săptămână. Tipul de la birou spune că sunt norocos. Să mori tu!
Plusez:

– Am deja cablul tras, e în stare bună. Nu mi se poate da un username şi o parolă?

– Nu, trebuie să vină cei de la tehnic să vadă dacă totul este în regulă, îmi spune cur-în-beci-ăla de la biroul RCS-RDS, care nici nu s-a prezentat, dar s-a scobit în nas în faţa mea. Probabil m-a mirosit că nu mă păcăleşte cu o tabletă şi-o prelungire de abonament.

Bine. Ajung acasă, bag cablul în laptop, şi încerc cu username-ul de la adresa cealaltă. Hopa-tit!, funcţionează.

Sun la relaţii cu clienţii RCS-RDS. Aştept cinci minute. Răspunde un foşnăit. Îi explic situaţia, îl pun să verifice contractul. Nu înţelege ce vreau. Explic iarăşi, ca la copiii de trei anişori. A-ha!, acum s-a prins. Îi spun că am deja infrastructura necesară şi îl întreb dacă mai trebuie să aştept o săptămână să vină Dorel să-mi spună că „Ăăăă, da, poftim username şi parolă”. Îmi zice să mai aştept.

După un minut, îmi mulţumeşte că am aşteptat, după care îmi spune că tot trebuie să vină cei de la tehnic. Îl întreb:

– Păi de ce? Să facă ce? Crezi că dacă nu îmi mergea îţi ceream username şi parolă?

Linişte.

– Ţi-ai întrebat superiorul cum argumentezi asta în faţa clientului?

– Asta e procedura.

Şi aici am închis, pentru că mă enervasem cumplit.

Să-mi spună cineva că-mi pierd minţile şi că nu e deloc paradoxală situaţia! Infrastructura e ok, contractul e semnat, totul e plătit; cei de la tehnic pot veni până aici doar pentru a consuma benzină şi timp, altceva nu au de făcut.

Nu ştiu cum o fi în alte corporaţii, dar din câte am auzit e asemănător: muncitorul de rând e un roboţel care nu prea are dreptul să gândească dacă „tiparul” şi „procedura” nu-i cere asta. Şi clientul nu are cum să fie mulţumit când are de-a face cu nişte roboţei care nu au nicio tragere de inimă să mişte un deget ca să-ţi rezolve problema.

RCS-RDS, ştiu că te doare în cur dacă bag divorţ, dar am să te spurc prin orice mediu reuşesc, cu orice ocazie!

UPDATE/ Marţi, pe la ora 15,00, intru de curiozitate în contul meu de pe rcs-rds.ro. Deja mă resemnasem la treaba cu netul şi voiam să mă uit după televizor (un coleg se lăuda că au şi televizoare la RDS-RCS, de vânzare, în rate).

Intru la abonamente de internet şi… hop!, era trecută şi adresa nouă, cu tot cu username şi parolă. Eh, aşa da, fratemeleu! Amu’ să ajung acasă şi să vă dacă funcţionează.

Follow me

Adi

Galatean de 28 de ani, mutat in Cluj din 2016. Imi plac PPC-urile, filmele, jocurile video si bunul simt.
Follow me

Abonează-te la adibot.ro prin email

Dacă îţi plac articolele de pe acest blog, adaugă-ţi adresa de email mai jos. Scriu maxim două articole pe zi, deci nu te spamez :)

Alătură-te celor 703 abonați

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *